Lastele Noortele Lapsevanematele Õpetajatele

Üritused

Kutse 7.-12. klassidele ja täiskasvanutele osalema KüberPõgenemistoa loovuskonkursil

07.02.2024 - 31.03.2024

Kutse 7.-12. klassidele ja täiskasvanutele osalema KüberPõgenemistoa loovuskonkursil

KüberPõgenemistuba on reaalajas või digikanali toel toimuv mänguline koolitus, test või mäng, milles tuleb lahendada nutikaid ülesandeid, leida ülesannetele lahendusi või saladustele vastuseid.

Ootame osalema 7.-9. klasside, 10.-12. klasside, kutsekoolide õpilasi; ülikoolide tudengid (BA, MA, DOC) ja õpetajaid/küberkaitse valdkonna koolitajaid. Grupis saab olla kuni 4 inimest, võib esitada ka individuaalseid töid.

Reeglid: Töö stiiliks on “põgenemistuba” või mini-CTF (lipuvõistlus https://et.wikipedia.org/wiki/CTF)

TEEMA: vaimne tervis, küberturvalisus ja tehisintellekt võtab üle maailma

Kategooriad:

Reeglid: 

Võistlustöö puhul hinnatakse:

Võistlustööna esitatakse toa lühikirjeldus, lahendustee kirjeldus ja võistlustöö tõendusmaterjal.

Võistlustööd/tõendusmaterjal tuleb laadida internetti ja jagada võistluse korraldajatele otselink (ei vaja sisselogimist või on antud kaasa parool).

Võistlustööde esitamise tähtaeg on 31.03.2024

Esita töö: Tööde esitamise vorm

Auhinnad:

Kaardimängud Inclusive CS, CyberPcychology ja mängu tutvustamise võimalus laiemale publikule.

Kutse osalema “TalTech ägedale küberpäevale”

Auhindu võib tulla juurde. 

Ideid, mis on põgenemistuba

Vaadake ka videot, kuidas luua “immersive experiences” https://www.youtube.com/watch?v=V38KPgEKZQw



2025 TURVALISE
INTERNETI PÄEV
Youtube whatsapp snapchat minecraft roblox tiktok discord facebook messenger instagram apps Küberturvalisus ja
kaitse pahavara eest
Platvormi disain kui
käitumise mõjutaja
Soovitusalgoritmid Mõjutamine internetis
Petuskeemid Valeinfo Küberkiusamine Seksuaalne väärkohtlemine internetis Tehisintellekt Digitaalne jalajälg,
privaatsus ja digiprügi

Teavitusmaterjalide kogumikust leiate infot:

  • laste seas populaarsete rakenduste kohta;
  • teemad, mida laste ja noortega arutada, et nad oskaksid teha internetis teadlikumaid valikuid;
  • tööriistad – ülesanded, videod, mängud jpm, mida koos laste ja noortega teemade käsitlemiseks ja teemade üle arutamiseks kasutada.
loe edasi


Partnerid

  • logo-0
  • logo-1
  • logo-2
  • logo-3
  • logo-4
  • logo-5
  • logo-6
  • logo-7