Uudised ja artiklid

Palju õnne HITSA mängumaratoni võitjatele

31.05.2017

HITSA õpilaskonkursi “Mängumaraton” 20.mail toimunud finaalis selgusid parimad noored mänguloojad.

Võistlusel osales kokku 240 last 95 omaloodud mänguga. Võistlusele laekusid nii programmeerimist kui ka tarka internetikasutust õpetavad mängud. Esitati nii mobiilimänge, arvutimänge, lauamänge, mälumänge ja ka robotimänge.

ProgeTiigri programmijuhi Mari-Liis Peets’I sõnul esitati võistlusele küll rohkem mänge, mis õpetasid turvalist ja tarka käitumist internetis, olid kõikides vanuseastmetes võidukad tööd, mis õpetasid programmeerimist.

Konkursi võitjad:

Alushariduses saavutas esikoha Peetri Lasteaed-Põhikooli laste töö “Õnneseente sõbramäng”, teise koha saavutasid Kohtla-Järve lasteaia Buratino lapsed ja kolmanda Tallinna Nurmenuku lasteaia lapsed

1.-3. klasside hulgas saavutas 1. koha Tartu Kivilinna Kooli õpilase Henri Prilllopi poolt loodud mäng “Tulnumeerimine”, 2. koha sai Peetri Lasteaed-Põhikooli õpilaste poolt loodud mäng “Kes jõuab enne kuule” ja 3. koht läks Tartu Kivilinna Kooli õpilaste poolt loodud mängule “Veezombid”.

4.-6. klasside õpilaste hulgas sai esikoha Digirobo ja Tallinna Tõnismäe Reaalkooli ühistöö “Liiklus Ozbot”, teise koha saavutas Koonga Kooli õpilaste poolt loodud mäng “100 tarka” ning kolmandale kohale tuli Tallinna Järveotsa Gümnaasiumi õpilaste poolt loodud mäng “Targalt läbi pilvede”.

7.-9. klasside õpilaste hulgas läks esikoht jagamisele Türi Põhikooli õpilaste poolt loodud mängude “Binaarkood” ja “Loome mängu” vahel. Teise koha saavutas Võru Kreutzwaldi Kooli õpilaste mäng “Töömesilase teekond” ja kolmandale kohale tuli Peetri Lasteaed-Põhikooli õpilaste poolt loodud mäng “Rohkem aega, rõõmsam tuju”.

Gümnaasiumiõpilaste seas tulid esikohale Pärnu Koidula Gümnaasiumi noored tööga “(L)aua(N)uti(p)roge”, mis õpetab turvalist käitumist internetis. Teise koha saavutas Tallinna Õismäe Vene Lütseumi õpilaste töö “Liiklusreeglid lastele” ja kolmandale kohale tuli Kohtla-Järve Gümnaasiumi õpilaste mäng “Warrior:knight of princess”.

Finaalüritusel osalejad said osaleda suurel mängumaratonil ja üksteise mange läbi mängida. Selgus ka võistlejate endi lemmikmäng, milleks osutus Tartu Kivilinna Kooli õpilaste mäng “Veezombid”.

Võidutöödega saab tutvuda siin





Partnerid

  • logo-0
  • logo-1
  • logo-2
  • logo-3
  • logo-4
  • logo-5
  • logo-6
  • logo-7
Easysoftonic