Uudised ja artiklid

Meie klass Helsingi Toomkiriku taustal

Konkursi võitjate preemiareis Heurekasse

19.04.2011

Reedel, 8. aprillil käisime klassiga ekskursioonil Helsingis. Saime tasuta reisi, kuna võitsime oma kodulehega Tiigrihüppe Sihtasutuse korraldatud konkursi „Targalt internetis”. Ekskursiooni käigus külastasime vanalinna, muuseume, Heurekat ja meil jäi vaba aega suures kaubanduskeskuses ringi uudistamiseks.

Klassiõpilaste arvamused reisi kohta:

Keili: Jäin reisiga väga rahule, kuigi ilm oli päris tuuline ja jahe. Ma polnud ennem Soomes käinud ning esmalt jäid mulle silma hooned, mis olid väga ilusad ja uhked. Helsingi linn jättis üldse väga mõnusa ja ka puhta mulje, kuhu tahaks kindlasti tagasi minna. Ka Heurekas käik oli päris põnev, sai katsetada palju huvitavaid asju: autosõitu, seda, mis tunne on kui tekib maavärin, teha enda pildiga münti ja palju muudki. Vaba aja saime veeta aga Jumbo kaubanduskeskuses, mis oli ikka päris suur ning seal sõime ka lõunat. Siis asusimegi teele tagasi Tallinna poole, laevas veetsime aega mõnusalt istudes ja muusikat kuulates. Päev oli väga põnev, kuid õhtuks olid kõik surmväsinud ning ootasid juba kojujõudmist.

Maksim: Reis oli väga hea. Heureka külastus oli väga vägev, kuna külastasin seda kohta esimest korda. Kõik oli minu arust väga põnev, aga ei meeldinud see, et pidin väga vara ärkama ja hommik möödus väga uniselt. Üldiselt olen reisiga väga rahul.

Liisa: Oli tore veeta üks mõnus päev klassiga väljaspool koolitunde ja koolimaja. Laevasõit oli rahulik, meri eriti ei kõigutanud, kuigi ennustas tormi. Teaduspark oli huvitav – põnevaid tegevusi jagus.

Sven: Reis oli väga huvitav ja mitmekülgne. Saime teada põnevaid fakte Soome ajaloo kohta ning Heureka keskuse külastamine oli väga lõbus ja positiivne kogemus, eriti planetaarium, mis oli väga võimas.

Kirsti: Mulle meeldis see reis, olin eelnevalt käinud nendes kohtades, kuid ikkagi oli uus ja huvitav. Kõige meeldejäävam oli film, mida Heurekas vaatasime, see oli nii reaalne ja ilus.

Marek: Terve reis bussi peale istumisest kuni maha minekuni oli super. Ilmaga vedas. Sain uusi teadmisi Helsingi ja Soome kohta. Rohkem oleks tahtnud jalutada kesklinnas ringi ja Heurekas vähem aega veeta.

Henri: Heureka atraktsioonid olid võrreldes kolme aasta taguse ajaga enamjaolt samad, seega midagi jalustrabavat polnud. Uue asjana märkasin Soome rahapaja mündi vermimise masinat. See oli huvitav ja põnev täiendus, sest naljalt ikka kuskil enda pilti mündile panna ei saa. Kahju, et seda sai ainult korra kasutada, oleks soovinud veel huvitavaid münte teha. Kindlasti jääb see münt meenutama Heureka külastust.

Kadri: Hoolimata sellest, et pidime ärkama varahommikul ja saime voodisse heita alles laupäeva varastel hommikutundidel, oli reis väga vahva, sest mis saaks olla parem, kui oma väga toredate klassikaaslastega aega veeta mõttega, et oleme selle reisi täie õigusega välja teeninud. Heurekas oli palju avastamist ja eriti meeldejääv oli enda näoga mündi valmistamine. Otseloomulikult ei saa ükski tüdruk šoppamise vastu ja kui silme ees helendasid punased H ja M, siis ununesid nii uni kui ka nälg. Loksutavad laevasõidud olid nauditavad tänu lennukate ideedega klassikaaslastele.

Gert: Kuna käisin seal teist korda, ei olnud see enam nii huvitav. Väga paljud tegevused sobisid eelkõige nooremale koolieale ning vanemale astmele oli seal tegevusi palju vähem.

Triin: Reis oli meeldiv ning tore. Väga huvitav oli Heurekas, kus ma polnud enne käinud. Meeldejäävaim oli sealt kindlasti rottide korvpallivõistlus ning filmi vaatamine planetaariumis.  Seal näidatav tähistaevas ning muu tekitas tunde nagu ei vaataks filmi, vaid lesiks kusagil väljas keset ööd. Vahel oli tunne nagu liiguks ise kõigega kaasa. See oli põnev kogemus. Hiljem poodides ringi käies, olin küll juba üsna kurnatud, kuid tore oli siiski. Saime osade klassikaaslastega ka veidikeseks jalgu puhata, süüa ning juttu rääkida ja muljeid vahetada. Reis oli kindlasti väärt minemist ning olen sellega igati rahul.

Täname korraldajaid sellise toreda reisi eest: C. R. Jakobsoni nim. Gümnaasiumi 11b klass ja klassijuhataja